PŘÍPADOVA STUDIE BIONAKUPY.SK
Nárůst obratu eshopu. Co to klientovi přineslo?
NA ZAČÁTKU SPOLUPRÁCE
Bio potraviny, Itálie a Ekologie. To jsou klíčová slova výstižně popisující internetový obchod klienta Dalibora Uličného, Bionakupy.sk.
Pokud se podíváte blíže na bionakupy, pravděpodobně objevíte solné lampy, mohutný komo mlýnky a různé bio potraviny. Klient nás oslovil s touhou růst. Měl za sebou několik měsíční stagnaci s předchozí agenturou. Pohyboval se na úrovni 150 objednávek měsíčně a obratovo někde kolem 130 tisíc korun měsíčně.
CÍLE KLIENTA
- zvýšit obrat alespoň o 30%
- zachovat dobré % objednávek z organického vyhledávání
- Zvednout prodej komo Mlýnku
- Udržet nebo zvýšit průměrnou hodnotu objednávky
- A to všechno stihnout do 6 měsíců
ZÁŘÍ 2019 – “ZKUŠEBNÍ” MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- Společně jsme stanovili cíle
- Analyze klíčových slov a konkurence
- Tvorba kvalitního obsahu pro 10 produktů s nej potenciálem
- Zařízení produktů na heureka.sk – vzrůst objednávek o 30% z Heuréky do 14 dní
- Spoznali jsme se a zistili, že si rozumíme. Dohodli jsme se na společné práci během následujících 6 měsíců

Bionakupem jsme napsali produktové popisky s “kouskem duše” a přidanou hodnotou pro čtenáře. Společně jsme začali tvořit pevné základy pro budoucí růst.
ŘÍJEN 2019 – PRVNÍ MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- Spustili jsme remarketingové kampane na Facebooku a Google ads
- Optimalizovali jsme reklamní účty a vytvořili nový kampaně
- Setkání s klientem každý týden. Příprava na “Black Friday” a focení produktů
- Obrat jsme navýšili o 36% oproti minulému měsíci
- Uvedli jsme mlýnky komo na Slovenský trh a prodali první kusy
LISTOPAD 2019 – DRUHÝ MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- Jednoduchá Fb kampaň na solné lampy – nárůst prodeje v stovkách %
- Spustili jsme “black friday” s Podílem Nákladů a Obratu (PNO) do 9%
- Počet objednávek jsme navýšili o 77% v porovnaní s říjnem
- Celkový obrat eshopu za měsíc stoupl o dalších 99%
- Po úspěchu solných lamp jsme vybrali další produkty a vytvořili na ně kampaně na Facebooku
PROSINEC 2019 – TŘETÍ MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- S klientem jsme narazili na první problémy s cashflow. Nastavujeme nové ROI a KPIs.
- Optimalizujeme inteligentní google nákupy, které se do konce prosince stávali najziskovejší kampaní v Google ads.
- Mlýnky komo nahazujeme na Favi.sk
- Navyšujeme rozpočty ziskových kampaní o 100 procent a víc.
ÚNOR 2020 – PÁTÝ MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- Prodej mlýnku komo nám tvoří 35% z obratu
- Objevuje se co raz víc informací o šířícím se COVID – 19 v EU
- Příprava strategií na COVID 19 + hromadné naskladňování
- Prorábíme remarketingové seznamy. Tvoříme nové kampane
- Opět důkladně přepočítáváme návratnost investice
Situace kolem Covid 19 hrá v náš prospěch a náklady na reklamu klesají v průměru o 25%. Obrat rostl o 26,5% v porovnání s lednem 2020. Klient neustále naskladňuje nový tovar, přizpůsobuje se trhu. Vybavili jsme míň objednávek no ve vyšší hodnotě. Ideální scénář pro zvýšení zisku. Vysoká spokojenost klienta – dobrý obrat za míň peněz do reklamy.
BŘEZEN 2020 – ŠESTÝ MĚSÍC SPOLUPRÁCE
- Komunikujeme situaci kolem COVID – 19
- Řešíme krizovou komunikaci směrem k zákazníkovi
- Prodej komo mlýnků nám tvoří 40% obratu
- Obrat jsme opět zvýšili o zaujímavá procenta. Bavíme se o stovkách procent.
- Pro čestnost nebudeme zveřejňovat hodnoty za březen 2020 nakolik nám výrazne asistuje mimořádný stav v krajine a COVID – 19.
HODNOCENÍ SPOLUPRÁCE
Vždyť se podívejte na čísla v případovce. Pokud jde o online, mám spolehlivého partnera. Je ním Targetovo. Děkuji lidé a těším se co ještě společné vymyslíme.
Dnes je situace jiná. Růst obratu klienta není limitovaný marketingem. Limity sú spíš v schopnosti klienta přizpůsobovat se trhu, logistikou a velikostí jeho skladu.
Dalibor a jeho tým svým limitům velmi dobře rozumí a pracuje na zlepšení a odstranění omezení.
Těšim se na další společné měsíce. Sám jsem zvědav, kde to spolu dotáhneme.
ZÁVĚR
- Klient opět získal důvěru v online a reklamní agentúry.
- Máme zdravo nastavený podmínky spolupráce a uvědomujeme si naše slabé a silné stránky, limity a omezení.
- Klient rozšiřuje sklady, sortiment a tým lidí.
- Eshop prochází z “hobby modu” do plnohodnotného byznysu se schopností uživit lidi, vyrobit nějaký peníze na rozvoj a mít zisk.
- Klientovi podávame pomocnou ruku aj mimo online kampaní. Například pomoc s cenotvorbou, skladem, optimalizovaním dopravy a podobne.
- Dohodli jsme se na dalších 6 měsících spolupráce.
Držte palce! ?
První konzultace je zdarma
Kontaktní informace
Targetovo s.r.o.
Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623