valachshop.sk

Jeden rok spolupráce s valachshop.sk v číslech. Výsledek překvapí.

Na začátku spolupráce

Valachshop je internetový obchod zameřený na Slovenské a České výrobky.

Valacha najdete přírodní kosmetiku, tinktury, trička, dárkové předměty, několik stovek druhů čajů, hrnky, fusakle a mnohé jiné. Eshop na začátku spolupráce s námi tvořilo 1535 produktů, dnes je jich něco přes 2450. Roční obrat eshopu před začátkem spolupráce byl někde na úrovni kolem 50 tisíc eur.

Cíle klienta

  1. zdvojnásobit obrat
  2. zachovat dobré čísla z organicu
  3. co nejméně utratit na placené reklamě

První kvartál spolupráce


  • Analýza stavu a “zašívání” největších “děr”
  • Přidání prvků na web – budovatele důvěry “desítky/stovky prodaných kusů” a další
  • Heureka – zařazení produktů. Získali jsme certifikát ověřený zákazníky do 20. dnů
  • Konzultace k tvorbě obsahu
  • Definování stratégií pro sociální sítě
  • Remarketing na Google ads. Statické i animované bannery
  • Opět Heureka – již v začátcích pomohla přinést více než 100 objednávek měsíčně.

výsledky za první kvartál

10. prosince 2017 nám Miroslav psal, že má více než 200 nevyřízených objednávek a že nestíhají, zda můžeme na chvíli vypnout reklamu. Balit balíky do práce chodil již o čtvrté ráno.

Druhý kvartál spolupráce


  • Pohled zpětně na první kvartál, vyhodnocení, jemná změna směru.
  • Kvalitní analýza klíčových slov a konkurence. Jedna z nejdetailnějších jaké jsme kdy dělali.
  • Přidání porovnávačů cen – pricemánia a najnákup. Ověřeno zákazníky.
  • Remarketing i na Facebooku. Dynamický. Pár statických bannerů otestovaných.
  • Instagram, remarketing i tam.
  • Začátek práce na portálu uvalacha.sk

výsledky za druhý kvartál

Nejvíce důvěry u klienta jsme si získali počas druhého kvartálu. Miroslav očekával prudký pád po Vánocích a špatné výsledky až do Velikonoci. Opak byl pravdou. Čísly jsme překonali i vánoční období.

Třetí kvartál spolupráce


  • Edukovaní a budování týmu pro tvorbu obsahu na uvalacha.sk.
  • Natáčení edukačních videí.
  • Spuštění portálu se zajímavým obsahem – uvalacha.sk
  • Obměna bannerů, rozšíření počtu bannerů na remarketing.
  • Dolaďování placené reklamy.

“Okurková sezóna” v plném proudu. Zapracovali jsme na remarketingu, posilovali jsme organické pozice i návštěvy na webe díky organicu. Obratem eshopu i tak s přehledem nad 50 tisíc eur za kvartál.

výsledky za třetí kvartál

Čtvrtý kvartál spolupráce


  • Intenzivnější hraní se s reklamou na Facebooku. Nárůst obratu díky FB o 28%.
  • Přidání platební brány. Září 2018. Problémy. Ztrácíme cca 25% dat z Analyticsu.
  • Příprava kampaní na podzim – Vánoce 2018.
  • Pokročilé funnely. Pokročilé konverze a dynamické reklamy ještě více promyšlené.
  • Příprava Heureky – úprava bidingové strategie, zařazování nových produktů.
  • Atribuční modely – ještě více rozebrané. Nejvíc řešíme fázi “think” a procesy kolem.

výsledky za čtvrtý kvartál

“Udělejte to tak, aby mě to hodně nestalo.“

– citujeme klienta, Miroslava Endela

< 10 000 €

Cena za rok práce Targetova nepřesáhla 10 000€

KREDIT < PRÁCE

Kredit na placenou reklamu byl nižší než cena práce.

Absolutní hodnoty jsme se rozhodli nezveřejňovat.

Málo? Hodně? Dejte vědět

silný organic jako přednost valachshopu

Porovnavame jeden kvartál před spolupráci vs poslední kvartál spoločné spolupráce. I po roce spolupráce je organic nejsilnějším zdrojem návštěv a objednávek valachshopu. Kvalitní texty a dobře napsaný obsah skutečně funguje.

hodnocení spolupráce

Keď ide o Targetovo, som maximálne spokojný. Mladí a veľmi nadaní ľudia. Vzdelávajú sa, veľa cestujú, dávajú mi cenné rady a najmä zvyšujú obrat. Pravidelne.

Teším sa na ďalšie roky spolupráce.

Miroslav Endel

majitel, Valachshop.sk

Spolupráca s Valachshopom je veľmi dobrá a živá. Máme dôveru klienta. Klient pravidelne pomáha tímu a aktívne sa podieľa na tvorbe obsahu, kreatív. S dodaním materiálov je pedant. Problémy rieši promtne.

Čo sa čísel týka, trh máme dobre zmapovaný, veľkosť trhu je dobrá, vieme si predstaviť, že spolu s valachshopom dosiahneme viac ako 100% – tný medziročný nárast tržieb pokojne aj nasledujúce 3 roky.

Čaká nás ešte kvantum práce. Tešíme sa.

Samuel Morihlatko

jednatel, Targetovo

Závěr

  • Loňský obrat valachshopu jsme prekonali za první kvartál spolupráce.
  • Behěm všech kvartálů jsme dosáhli obratů nad 50 tisíc eur (i během okurkové sezóny)
  • “Donutili jsme” valachshop zvětšovat sklady a prokopat proces vyřízení objednávek.
  • Po roce spolupráce jsme v nižších stovkách tisíc eur ročního obratu.
  • Odštartovali sme 2. rok spolupráce.
  • Cíl pro druhý rok je obrat v procentech opět navýšit troj ciferným číslem.

Držte palce! 🙂

První konzultace je zdarma

Zatímco vy váháte, konkurence vylepšuje reklamu.

Preferované místo setkání

Kontaktní informace

Targetovo s.r.o.

Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623

ads@targetovo.sk
+421 950 880 198